Regulamin Gildii
1. Wstęp
· Pamiętajmy, że WoW to tylko gra i powinniśmy cieszyć się
dobrą zabawą oraz rozrywką nie utrudniając gry innym, a przede wszystkim
sobie nawzajem. (chyba że to ally).
2. Zasady
ogólne:
· Zarząd Gildii [GM wraz z Oficerami]- podejmują wszystkie
decyzje dotyczące spraw gildii.
· Guild Master ma decydujące zdanie w sytuacjach spornych oraz
nieregulowanych przez niniejszy regulamin. Jego zdanie jest niepodważalne i
nie podlega dyskusji.
· W razie nieobecności Guild Mastera jego rolę przejmują
Oficerowie.
· Niezależnie od aktualnej rangi w gildii, każdemu należy się
szacunek,
· Zdanie każdego członka gildii ma wpływ na decyzje
podejmowane przez Zarząd Gildii.
· Każdy członek gildii powyżej rangi "initiate"
powinien posiadać konto na FB i przynależeć do naszej grupy.
· Kultura osobista jest wymagana zarówno wewnątrz gildii, jak
i poza nią.
· Dbanie o dobre imię i wizerunek gildii również jest
wymagane. (nie żebrać, nie bugować, postępować zgodnie z regulaminem
serwera).
· Wszystkie nasze postacie (90) trzymamy w gildii, każda
postać z niższym lvl'em może aczkolwiek nie musi się w niej znajdować.
3. Guild chat:
· Na chacie staramy się nie przeklinać. Oficerowie w przypadku
zauważenia przekleństw czy wyzwisk udzielą pouczenia lub (jeśli to nie
przyniesie skutku) nałożą karę w postaci mute oraz golda na rzecz
Gildii.
· Nie obrażamy innych graczy.
· Nie spamujemy.
· Nie rozmawiamy o bugowaniu.
4. Gildia
nastawiona jest na grę typu PvE
· (Player versus Environment) i od jej członków wymaga się
uczestnictwa we wspólnych wyprawach stanowiących istotę tego typu gry.
5. Łamanie
regulaminu może przynieść konsekwencje w postaci
· Pełna lista Kar